Over ons

Koopje.nl is begonnen in 2000 en uitgegroeid tot een verrassende keuze aan o.a. consumentproducten en lifestyle decoratie. De kracht van onze koopjes ligt in de lage prijzen en verrassend leuke en unieke producten. Iets wat je op Bol.com tegenkomt staat bijvoorbeeld niet op Koopje.nl. En als het bij ons erop staat dan is het goedkoper omdat we een grote partij hebben ingekocht waarmee we individuele klanten gelukkig kunnen maken. Veel voor weinig. Het kan ook zo zijn dat kleding en artikelen niet van het laatste seizoen zijn. Maar soms ook juist heel recent omdat een bedrijf zijn huidige inventaris aan ons verkoopt. Hierdoor is de prijs soms wel tot 90% gedaald. Bestelde producten hebben 2 jaar fabrieksgarantie en 14 dagen niet goed, geld terug garantie. En je ontvangt altijd snel een track en trace, beloofd!

Contact & bedrijfsgegevens

Handelsnaam: Koopje.nl
klantenservice@koopje.nl

Direct contact? Gebruik onze chatbox rechtsonder op uw scherm.

Vestigingsadres: Strevelsweg 700, Unit 303, 3083AS te Rotterdam
BTW-identificatienummer NL002260920B65

Dit is geen bezoek of retouradres. Neem voor retour labels altijd contact met ons op via de chatbox of e-mail klantenservice. Niet aangemelde retourneringen kunnen misgaan.

Product retourneren?

Meld altijd eerst een retour aan per email voor het retourlabel: retour@koopje.be
Retouradres: Mary Kingsleystraat 1. 5928 SK Venlo (30.000m2 distributiecentrum).

In de meeste gevallen (99,9%) nemen wij de retourkosten voor onze rekening.

Altijd gratis verzending!

Veel gestelde vragen

Koopje.nl regelt voor jou de beste deals. Wij zijn continue op zoek naar restpartijen en/of faillissementen in Nederland en het buitenland. Hierdoor kan het zijn dat onze producten goedkoper verkocht worden dat ze origineel werden aangeboden. Zodra wij een overeenkomst hebben gemaakt worden deze producten aangeboden in onze webshop. Alle verzendingen worden meestal binnen 24 uur per track en trace naar je verzonden.

Er worden nooit tweedehands of geopende producten verzonden. Alle artikelen zijn dus volledig nieuw en soms zelfs voor u op maat gemaakt.

Ja, wij maken gebruik van achteraf betalen via de Creditcard. Dit betekent dat u pas hoeft te betalen wanneer u maandelijkse betalingsdatum komt. Echter zijn de voorwaarden van uw Creditcard maatschappij leidend in deze. Wij maken gebruik van deze betaaldienst via stichting Mollie Payments. Mocht u een probleem ondervinden, vragen wij u altijd eerst met ons contact op te nemen. Dit kan van 9:00 tot 20:00 ‘s avonds in de chatbox rechtsonder in beeld.

Nog geen Track & Trace code ontvangen na 2 dagen? En zit deze ook niet in de SPAM box? Neem dan even contact op met de chatbox en wij zullen zo snel mogelijk de code voor u gaan achterhalen (zorg wel dat u het factuurnummer bij de hand hebt). De geschatte bezorgtijd staat altijd bij de product omschrijving. Maar de track en trace ontvangt u meestal binnen 48 uur.

Let op waar u koopt u bent anders mogelijk opgelicht. Er zijn momenteel veel webshops actief welke simpelweg niets versturen. Enkele varianten hiervan zijn koopje(s) .co .com .eu .shop .store. Wij adviseren u om de aankoop gegevens te noteren (meestal sturen ze ook geen bevestiging, track en tracé of factuur). Hierdoor is de verwarring groot en komt u na weken wachten in actie. Zo zoekt u de desbetreffende webshop op en komt u via Google terecht op onze officiële webshop. Helaas kunnen we deze oplichters niet dwingen ermee te stoppen. Dit kan alleen de politie. Aangifte doen is hierdoor erg belangrijk.

Enkele producten waarvan wij veel meldingen krijgen zijn:
– Maansteenring á €17
– Sporttoestel / bankje á €29

Lees meer over dit onderwerp.

U zult moeten wachten tot het product bij u binnen is alvorens u deze kunt retourneren. Bij ieder product staat in de omschrijving de levertijd aangegeven. Zodra u het pakket heeft ontvangen, kunt u contact opnemen via de chatbox om de retournering in gang te zetten.

Als de pakket bezorger aangeeft dat het is afgegeven is het in de meeste gevallen ‘afgegeven bij de buren’. Soms worden pakketten ook wel eens bij de achterdeur gelegd. Soms wil het helpen om direct naar de bezorgdienst te bellen. Deze verbinden u dikwijls gelijk door naar de postbezorger zelf of deze belt u zelf terug. Een eerste reactie kan zijn dat PostNL u gelijk naar de webwinkel terugstuurt. Maar vraag duidelijk of het mogelijk is om de bezorger te contacteren. Natuurlijk gaan wij op onderzoek voor u uit als het pakketje kwijt is geraakt.

Koopje™ is ons geregistreerde merknaam in de Benelux. ‘Koopje’ daarentegen is onze officieel gedeponeerde handelsnaam bij de KvK. Afgelopen jaren hebben we problemen ondervonden met diverse ‘soortgelijke’ koopje(s) sites welke onterecht onze handelsnaam/merknaam misbruiken. Let hiervoor op! Het logo en merknaam kan/mag enkel en alleen op Koopje.nl & Koopje.be gebruikt worden. Alle andere varianten zijn hoogstwaarschijnlijk malafide.

Ja, alle producten welke worden verzonden vanuit ‘Koopje’ bevatten 21% BTW op de factuur. Bedrijven kunnen de BTW middels deze factuur terugvragen.